Butterfly Effect

OMNICHANNEL

OMNICHANNEL

MIX

łączymy dla dobrej widoczności

… a diabeł tkwi w szczegółach

kreacja

Do każdej kampanii podchodzimy z równym zaangażowaniem bez względu na budżet. Nasz proces zwykle zaczynamy od koncepcji i kreacji. Zwykle, ponieważ zdarza się, że kreacja jest już gotowa, a naszym zadaniem jest ubrać ją w kanały i ciekawy outfit. Cele są różne. Dotrzeć z merytoryką, zostać inaczej zapamiętanym, pokazać się z nowej strony. Ile produktów, tyle potrzeb. Główny cel jest jednak jeden. Wyróżnić się na rynku. Dlatego do każdej kreacji podchodzimy indywidualnie i z hobbistyczną obsesją.

merytoryka

Współpracujemy z KOLs różnych specjalizacji. Jeśli jest taka potrzeba, możemy wesprzeć przygotowanie kampanii opracowaniem zawartości merytorycznej.

projekt

Posiadając koncept i zawartość merytoryczną przystępujemy do projektowania materiałów promocyjnych. Zawsze mamy na uwadze, aby były one zapamiętywalne, wyróżniające się swoją formą i estetyką, tzw. wpadające w oko. Zwiększa to ich szansę przetrwania i wdrukowania pośród materiałów konkurencyjnych.

produkcja

Szczegółowe sprawdzenie materiałów przed ich produkcją to nasze oczko w głowie. Bez double proofreading żaden materiał nie ogląda światła dziennego. To niby drobiazgi wychodzą po drodze, ale mamy na uwadze, że perfekcja ma swoje znaczenie nie tylko estetyczne, ale również wizerunkowe. Niejeden Klient przeżył zawał oglądając swój materiał podczas kongresu lub akcji promocyjnej, kiedy odkrył że jest subtelna różnica między zrobić komuś łaskę a laskę, a Ż to nie RZ i wzajemnie. Szczęśliwie to nie był nasz Klient. Z nami literówkowy zawał się nie zdarza. Cenimy sobie dbałość o szczegóły i zdrowie naszych Klientów a nade wszystko lubimy spać spokojnie.

wysyłka / emisja

Pachnące wydruki pozostaje spakować wg wzoru, zaetykietować i wysłać w świat, a przetestowanym, działających emailingom i SMSom zrobić enter.

statystyka

Jeśli nasze kampanie poszerzone są o działania online, poznamy ich statystyki. Ważna rzecz w analizie i planowaniu. A gdy apetyt rośnie, możemy je poszerzyć o opinie grupy docelowej ankietą online.

nadzór

Mamy 20 lat doświadczenia. Wiemy doskonale, że nic oprócz bałaganu, samo się nie dzieje. Dlatego z hobbistyczną lubością koordynujemy, sprawdzamy, nadzorujemy każde ogniwo kampanii.